Onze bestuursleden 

Het bestuur zet zich onbezoldigd in en bestaat uit:

  • Voorzitter Karin van Harteveld: “Wat ik mooi vind aan de Uitdaging is dat bedrijven en verenigingen samen op zoek gaan naar oplossingen.”
  • Bestuurdlid Mark Poldner: “Samen met het bestuur en onze nieuwe manager gaan we een mooie bijdrage leveren aan de maatschappelijke ontwikkelingen in Den Helder.“
  • Secretaris Greet Kolhorn-Blijleven: “We willen er zijn voor diegene die zich wil inzetten voor de Helderse samenleving en daarbij hulp kan gebruiken in welke vorm dan ook.”
  • Penningmeester Robbert Waltmann: “Samen met meerdere organisaties zijn we aan het kijken hoe we in Den Helder een vuist kunnen maken tegen armoede.”

 

Onze matchgroep 

Onze matchgroep stelt hun netwerk beschikbaar en stimuleren Helderse bedrijven maatschappelijk te ondernemen. De matchgroep telt 17 leden, die zich allemaal op vrijwillige basis inzetten. 

  • Cindy Marees, Scholen aan Zee
  • Ruud Ramaekers, bestuurder diverse organisaties
  • Kees-Jan Tuin, Aannemersbedrijf A. Tuin
  • Brigitte Jacobs, KJK Architecten
  • Rob Schouten, Omnyacc
  • Jan Mooij, HOB
  • Kim Smit, Theater de Kampanje
  • Raymond Warnars, Warnars Makelaardij
  • Daniëlle Vaessen, IJsparadijs/Multivlaai/ Jamin/Leonidas 
  • Walter Bisselink, De Klimvallei
  • Menno Zeeman, Zeeman Reclame Groep
  • Deborah Meeuwissen, ZZP’er
  • Mariëtte Nannings – Mee & de Wering/ Noordkopvoorelkaar
  • Ronald den Boer, Woningstichting
  • Michael van Alderwegen – Tech-Connect
  • Jacco Kat – AH Schootenplaza
  • Jasper Tolhuijs – De Wandelcoach

Onze manager 

Cyril Kraak, eigenaar van KraakHelder Communicatie, is manager van de Helderse Uitdaging. Zij is de spin in het web en maakt de verbinding tussen het bestuur, de matchgroep, verenigingen en stichtingen, bedrijven en ondersteuners van de Helderse Uitdaging. Om alle vraag en aanbod bij elkaar te brengen, de projecten te coördineren en om matches te realiseren huurt de Stichting de Helderse Uitdaging haar voor 10 uur in de week in. Dit zorgt voor continuïteit, want zonder goede manager geen Helderse Uitdaging. Maar geloof ons als we zeggen dat zij  veel meer dan 10 uur per week bezig is met de Helderse Uitdaging. 

Cyril: “Ik ben sinds 1 januari 2019 aangesteld en dit is een super mooie job. Ik doe het met enorm veel plezier. Mijn doel is om de bekendheid van de Helderse Uitdaging in de gemeente Den Helder te vergroten, want we doen echt mooie dingen! En ik heb een fantastische matchgroep die me helpt om de juiste verbindingen te leggen tussen vraag en aanbod van verenigingen en stichtingen en alle ondernemers in Den Helder en Julianadorp.”

Pin It on Pinterest

Share This